Friday, June 20, 2008

Trip to Sarawak








Aku nak berkongsi pengalaman sepanjang aku bercuti di sarawak.Aku letak gamba je pasal malas nak taip panjang2.hehehehe ;pp

time ni aku kt kedai jual kraftangan.amacam mcm koboi tak?haha.muka nk serius je.

jgn terkejut..bpk aku jd pawang buaya sekejap.haha.ade buaya mengganas dan menyerang penduduk kampung dgn tiba2.amacam mmbe br aku ni..rock tak?posing nk maut je.korang jgn pikir bkn2 lak bnde yg pjg bwh kelengkang dia tu.tu sbnrnya pakaian tradisional masyarakat sarawak.bdn org tp kepala kucing tau tu.

pegi sarawak tak sah la klw tak cite psl buaya.ni antara buaya lagenda di sarawak.pemakan org ni.nama dia bujang sudin.nama nk kampung je.bujang senang diberitakan lagenda yang masih misteri di sarawak.dorg ckp tu buaya jadian.heeeeee :D


ni plak maskot sukan komanwel.eh tak..ni tugu negeri kuching kot.thehehe


gunung santubong.aku jmpe puteri gunung santubong kt sini.dlm mimpi daaa

0 comments: