Saturday, November 29, 2008

Tagged from Kak Mala

Aku(kak mala) gi Melaka ngan mak ngan sayang. Pak cik aku anjur kan majlis berkhatan beramai2 di kawasan umah dia -Taman Desa Taming Sari- Termasuk anak dia sekali lah yg bersunat. hikss~~~

Kanak2 yg nak berkhatan tu di arak
Lori bomba utk mandikan budak2 tu nanti..


Ni la sepupu kecik aku - syafiq -

Kanak2 yg bakal dikhatankan tgh tunggu giliran utk ditepung tawar.. sepatutnya 20 org. Last minit tinggal 11 org jer..wakaka~~~
Pakcik aku tgh menyampaikan sepatah dua kata
Wah wah wah!!!! seronok ek korang kena pancut ngan bomba. Tunggu la sat lagi..

Ha!!! ini la ghupanya selepas disunatkan..Dia org pertama, tapi dia dah jerit ketakutan,semua pon jadi takut xmo sunat gak..wakakaka~~ tapi akhirnya Alhamdulillah..

5 comments:

aik dil!! ko ke yg tulis entri ni.. sape plak kak mala ni.. konpius aku...

kak mala kakak ak.heeee
dia la yg tulis

ohooo...kakak aku pun nama mala.

oo yeke din?
ntah2 kita ni adik beradik